|
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ АВТОБУСО-ТРОЛЕЙБУСОБУДУВАННЯ"
ВАТ "УКРАВТОБУСПРОМ" |
|
|
|
Наші розробки: |
|
цистерна для харчових продуктів |
|
|
|
G901 |
детальна інформація |
|
|
|
|
|
|
|
|
Цистерна-напівпричіп для перевезення рідких
харчових продуктів G-901 |
Склад продукції.
o Основний
корпус цистерни складається з трьох камер
об’ємом: 1кам. – 12000дм^(3), 2кам. – 6000дм^(3),
3кам. – 12000дм^(3). Кожна камера обладнана
хвилеломом. Корпус зварений з нержавіючої
сталі – AISI 304. Січення цистерни
– кругле. Несучі сталеві елементи
цистерни поцинковані та пофарбовані – RAL
3002.
o Суцільна
термоізоляція цистерни (товщина 50мм).
o Зовнішня
частина ізоляції – полірований лист 1?1250мм
(„дзеркальне оздоблення”) – BA+PVC AISI 430
o Передня
і задня зовнішні частини цистерни – пластикові.
o Центральна
система дренажу з запірними клапанами на
кожному виході, які запобігають виливу рідини
в дренажну магістраль.
o Три
заправні люки подвійної конструкції. Зовнішній
люк захищає внутрішній від бруду та пилу.
В зовнішній люк вмонтована дренажна система
(дві трубки DN25 з двох сторін в найнижчих
точках) для запобігання накопичення рідини
в ньому. Кінцеві муфти DN25 для дренажних
трубопроводів. Внутрішній люк
– DN500 (NBR). Матеріал люків – нержавіюча
сталь AISI 304.
o Головні
дренажні труби DN80 з торцевими клапанами
DN80 виведені з кожної камери цистерни вправо.
o Канали
для підігріву цистерни паром від стаціонарної
установки під час стоянки.
o Канали
для рідинного підігріва цистерни під час
руху від підігрівача, встановленого
на рамі напівпричепа.
o Система
керування запірними клапанами – ручна за
допомогою важелів. Важелі розташовані зверху
цистерни.
o Оглядова
платформа зверху, з правого боку цистерни.
Огорожа платформи складається в транспортний
стан – вручну. o
Драбина до оглядової платформи.
o Автономний
рідинний підігрівач потужністю не менше 30
кВт.
o Електрообладнання
(живлення насоса і блока керування підігрівача,
встановленої світлотехніки) від електросистеми
тягача 24В.
o Цистерна
монтується на тривісний напівпричіп.
u"
Технічні вимоги.
o Порожня
маса цистерни-напівпричепа в спорядженому
стані,
o не
більше, кг - 8000
o Розподіл
порожньої маси цистерни-напівпричепа в спорядженому
стані:
- на зчіпний пристрій, не більше, кг - 2750
- на тривісний візок, не більше, кг - 5250
o Технічно
допустима максимальна маса цистерни-напівпричепа,
o не
більше, кг - 33500
o Розподіл
технічно допустимої максимальної маси:
- на зчіпний пристрій, не більше, кг - 11500
- на тривісний візок, не більше, кг - 22000
o Габаритні
розміри:
- Довжина, не більше, мм - 10990
- Ширина, не більше, мм - 2550
- Висота, не більше, мм - 3715
- Решта розмірів згідно габаритного креслення,
додаток 2.
o Максимальна
швидкість , км/год - 100
o Цистерна
виготовляється за ГОСТ 9218 за робочими кресленнями,
які затверджуються у встановленому порядку.
o Вид
кліматичного виконання У категорії розміщення
1 за ГОСТ 15150, для роботи в інтервалі температур
від мінус 45 до плюс 40 °С.
o Проектна
ємність цистерни повинна відповідати вантажопідіймальності
базового автотранспортного засобу з врахуванням
густини рідини, що перевозиться.
o Конструкція
цистерни повинна забезпечувати:
а) герметичність і міцність секцій;
б) плавний витік рідини з цистерни самопливом
на площадці, відхилення від горизнталі
якої не більше 10мм на 1м довжини;
в) запобігання забруднення харчової рідини
газами, рідкими та твердими речовинами під
час наповнення, транспортування та випорожнення
цистерни;
г) запобігання накопичення повітря в секціях;
д) виключення зливу або доливу рідини без
порушення встановлених пломб;
е) заповнення рідиною без утворення піни
або з незначним піноутворенням, що не впливає
на облік продукту який заповнюється;
ж) виключення гідравлічних ударів при транспортуванні;
и) мийку внутрішніх поверхонь струйною промивкою
під тиском або іншим механізованим способом.
o Відхилення
від об’єму цистерни виконання А - ± 1%
o Умовний
прохід трубопроводів для зпорожнення та наповнення
камер цистерни - за ГОСТ 28338.
o Місця
приєднання трубопроводів для наповнення та
спорожнення, вентиляційні патрубки, технічні
засоби (насос, прилади, засоби керування)
повинні бути захищені від бруду та пилу.
o Діаметр
горловини цистерни повинен бути не менше
400мм.
o Теплоізоляція
цистерни не повинна допускати зміну температури
рідини більше ніж на 2°С протягом 10
годин при різниці температур рідини і навколишнього
середовища (30 ± 2)°С. Зовнішня частина ізоляції
цистерни повинна виключати мож ливість зволоження
теплоізоляції.
o Система
рідинного підігріву повинна забезпечувати
температуру продукту що перевозиться в межах
+5...+20°С при температурі навколишнього
повітря менше 0°С .
o Деталі
цистерни, що контактують з харчовою рідиною,
повинні бути виготовлені з матеріалу або
мати захистне покриття, дозволене органами
Державної санітарно-епідеміологічної служби
Міністерства охорони здоров’я.
o Поверхні,
що дотикаються до харчової рідини,
повинні мати шорсткість - Ra2,5.
o Шви
зварних з’єднань повинні бути рівними, герметичними,
без дефектів.
o Цистерна
повинна бути обладнана:
- каналами для підігріва цистерни парою від
стаціонарної установки під час стоянки;
- каналами для рідинного підігріву цистерни
під час руху від підігрівача, встановленого
на рамі напівпричепа;
- пристроєм що забезпечує спорожнення цистерни
при закритих люках;
- пристроєм для повітрявідведення.
o Зовнішні
поверхні цистерни, що потребують покриття,
повинні бути пофарбовані за умовами експлуатаціі
У1, ХЛ1 за ГОСТ 9.104, клас 4 за ГОСТ 9.032.
Передня частина цистерни червоного кольору,
задня – біла. o
Параметри надійності цистерни:
o середній
наробіток на відмову, годин, не менше – 1200
o - середній
строк служби (ресурс) до капітального ремонту
– не менше строку
служби (ресурсу) до капітального ремонту
базового транспортного засобу (напівпричепа).
o середній
строк служби (ресурс) до списання цистерни,
з нержавіючої сталі, яка встановлюється
на транспортний засіб (напівпричіп) не менше
подвійного ресурсу експлуатації транспортного
засобу, але не менше 12 років. |
|
|
|
|
|