A049
A091
A231
A181
A172
A144
ВАТ „Укравтобуспром”
79026, Львів-26,
вул. Персенківка, 10
(067) 310 18 56
(095) 481 81 12
SoftSprint
Актуальна продукція
Наші розробки
Історія у фотографіях
Контактна інформація
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ АВТОБУСО-ТРОЛЕЙБУСОБУДУВАННЯ"
ВАТ "УКРАВТОБУСПРОМ"
Наші розробки:
цистерна для харчових продуктів
G901
детальна інформація
Цистерна-напівпричіп для перевезення рідких харчових продуктів G-901
Склад продукції.
o       Основний корпус цистерни складається з трьох камер об’ємом: 1кам. – 12000дм^(3), 2кам. – 6000дм^(3), 3кам. – 12000дм^(3). Кожна камера обладнана хвилеломом. Корпус зварений з нержавіючої сталі – AISI 304. Січення цистерни   –   кругле. Несучі сталеві елементи цистерни поцинковані та пофарбовані – RAL 3002.
o       Суцільна термоізоляція цистерни (товщина 50мм).
o       Зовнішня частина ізоляції – полірований лист 1?1250мм („дзеркальне оздоблення”) – BA+PVC AISI 430
o       Передня і задня зовнішні частини цистерни – пластикові.
o       Центральна система дренажу з запірними клапанами на кожному виході, які запобігають виливу рідини в дренажну магістраль.
o       Три заправні люки подвійної конструкції. Зовнішній люк захищає внутрішній від бруду та пилу. В зовнішній люк вмонтована дренажна система (дві трубки DN25 з двох  сторін в найнижчих точках) для запобігання накопичення рідини в ньому. Кінцеві муфти DN25 для дренажних трубопроводів.   Внутрішній люк – DN500 (NBR). Матеріал люків – нержавіюча сталь AISI 304.
o       Головні дренажні труби DN80 з торцевими клапанами DN80 виведені з кожної камери цистерни вправо.
o       Канали для підігріву цистерни паром від стаціонарної установки під час стоянки.
o       Канали для рідинного підігріва цистерни під час руху від підігрівача, встановленого  на рамі напівпричепа.
o       Система керування запірними клапанами – ручна за допомогою важелів. Важелі розташовані зверху цистерни.
o       Оглядова платформа зверху, з правого боку цистерни. Огорожа платформи складається в транспортний стан – вручну. o       Драбина до оглядової платформи.
o       Автономний рідинний підігрівач потужністю не менше 30 кВт.
o       Електрообладнання (живлення насоса і блока керування підігрівача, встановленої світлотехніки) від електросистеми тягача 24В.
o       Цистерна монтується на тривісний напівпричіп.   u"        

Технічні вимоги.
o       Порожня маса цистерни-напівпричепа в спорядженому стані,
o       не більше, кг - 8000
o       Розподіл порожньої маси цистерни-напівпричепа в спорядженому стані:
- на зчіпний пристрій, не більше, кг - 2750
- на тривісний візок, не більше, кг - 5250
o       Технічно допустима максимальна маса цистерни-напівпричепа,
o       не більше, кг - 33500
o       Розподіл технічно допустимої максимальної маси:
- на зчіпний пристрій, не більше, кг - 11500
- на тривісний візок, не більше, кг - 22000
o       Габаритні розміри:
- Довжина, не більше, мм - 10990
- Ширина, не більше, мм - 2550
- Висота, не більше, мм - 3715
- Решта розмірів згідно габаритного креслення, додаток 2.
o       Максимальна швидкість , км/год - 100
o       Цистерна виготовляється за ГОСТ 9218 за робочими кресленнями, які затверджуються у встановленому порядку.
o       Вид кліматичного виконання У категорії розміщення 1 за ГОСТ 15150, для роботи в інтервалі температур від мінус 45 до плюс 40 °С.
o       Проектна ємність цистерни повинна відповідати вантажопідіймальності базового автотранспортного засобу з врахуванням густини рідини, що перевозиться.
o       Конструкція цистерни повинна забезпечувати:
а) герметичність і міцність секцій;
б) плавний витік рідини з цистерни самопливом на площадці, відхилення від горизнталі  якої не більше 10мм на 1м довжини;
в) запобігання забруднення харчової рідини газами, рідкими та твердими речовинами під час наповнення, транспортування та випорожнення цистерни;
г) запобігання накопичення повітря в секціях;
д) виключення зливу або доливу рідини без порушення встановлених пломб;
е) заповнення рідиною без утворення піни або з незначним піноутворенням, що не впливає на облік продукту який заповнюється;
ж) виключення гідравлічних ударів при транспортуванні;
и) мийку внутрішніх поверхонь струйною промивкою під тиском або іншим механізованим способом.
o       Відхилення від об’єму цистерни виконання А - ± 1%
o       Умовний прохід трубопроводів для зпорожнення та наповнення камер цистерни - за ГОСТ 28338.
o       Місця приєднання трубопроводів для наповнення та спорожнення, вентиляційні патрубки, технічні засоби (насос, прилади, засоби керування) повинні бути захищені від бруду та пилу.
o       Діаметр горловини цистерни повинен бути не менше 400мм.
o       Теплоізоляція цистерни не повинна допускати зміну температури рідини більше ніж на  2°С протягом 10 годин при різниці температур рідини і навколишнього середовища (30 ± 2)°С. Зовнішня частина ізоляції цистерни повинна виключати мож ливість зволоження теплоізоляції.
o       Система рідинного підігріву повинна забезпечувати температуру продукту що перевозиться в межах +5...+20°С при температурі навколишнього повітря менше 0°С .
o       Деталі цистерни, що контактують з харчовою рідиною, повинні бути виготовлені з матеріалу або мати захистне покриття, дозволене органами Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я.
o       Поверхні, що  дотикаються до харчової рідини, повинні мати шорсткість - Ra2,5.
o       Шви зварних з’єднань повинні бути рівними, герметичними, без дефектів.
o       Цистерна повинна бути обладнана:
- каналами для підігріва цистерни парою від стаціонарної установки під час стоянки;
- каналами для рідинного підігріву цистерни під час руху від підігрівача, встановленого  на рамі напівпричепа;
- пристроєм що забезпечує спорожнення цистерни при закритих люках;
- пристроєм для повітрявідведення.
o       Зовнішні поверхні цистерни, що потребують покриття, повинні бути пофарбовані за умовами експлуатаціі У1, ХЛ1 за ГОСТ 9.104, клас 4 за ГОСТ 9.032. Передня частина цистерни червоного кольору, задня – біла. o       Параметри надійності цистерни:
o       середній наробіток на відмову, годин, не менше – 1200
o       - середній строк служби (ресурс) до капітального ремонту – не менше строку        служби (ресурсу) до капітального ремонту базового транспортного засобу (напівпричепа).
o       середній строк служби (ресурс) до списання цистерни, з нержавіючої сталі,  яка  встановлюється на транспортний засіб (напівпричіп) не менше подвійного ресурсу експлуатації транспортного засобу, але не менше 12 років.



Актуальна продукція | Наші розробки | Історія у фотографіях | Контактна інформація